- Alsancak-Sırakaya, D. ve Seferoğlu, S. S. (2017). Tersyüz sınıf modelinde bireysel özelliklerin rolüyle ilgili bir değerlendirme. F. Odabaşı, B. Akkoyunlu ve A. İşman (Ed). Eğitim teknolojileri okumaları 2017, (38. Bölüm, ss. 426-442). TOJET ve Sakarya Üniversitesi, Adapazarı.
- Dağhan, G., & Akkoyunlu, B. (2017). Mobil öğrenme ve sürdürebilirlik. In H. F. Odabaşı, B. Akkoyunlu, & A. İşman (Eds.). Eğitim Teknolojileri Okumaları 2017, (pp. 210-217). Genç Reklam: Sakarya, Türkiye.
- Demir, Ö. ve Seferoğlu, S. S. (2017). Yeni kavramlar, farklı kullanımlar: Bilgi-işlemsel düşünmeyle ilgili bir değerlendirme. F. Odabaşı, B. Akkoyunlu ve A. İşman (Ed). Eğitim teknolojileri okumaları 2017, (41. Bölüm, ss. 468-484). TOJET ve Sakarya Üniversitesi, Adapazarı.
- Doğan, D., Çınar, M. ve Seferoğlu, S. S. (2017). Sosyal medyanın karanlık yüzleri trollerle ilgili bir inceleme. F. Odabaşı, B. Akkoyunlu ve A. İşman (Ed). Eğitim teknolojileri okumaları 2017, (45. Bölüm, ss. 517-533). TOJET ve Sakarya Üniversitesi, Adapazarı.
- Durak, H. ve Seferoğlu, S. S. (2017). Öğretmenlerin teknoloji kullanım yeterliklerinde etkili olan faktörlerle ilgili bir incelenme. F. Odabaşı, B. Akkoyunlu ve A. İşman (Ed). Eğitim teknolojileri okumaları 2017, (29. Bölüm, ss. 317-329). TOJET ve Sakarya Üniversitesi, Adapazarı.
- Durak, H., Karaoğlan-Yılmaz, G., Yılmaz-R. ve Seferoğlu, S. S. (2017). Erken yaşta programlama eğitimi: Araştırmalardaki güncel eğilimlerle ilgili bir inceleme. F. Odabaşı, B. Akkoyunlu ve A. İşman (Ed). Eğitim teknolojileri okumaları 2017, (12. Bölüm, ss. 119-137). TOJET ve Sakarya Üniversitesi, Adapazarı.
|