-
Akman, B., Yazıcı, D. N., Akgül, E., Mercan, U. E (2018). Türkiye’de 2013-2017 Yılları Arasında Erken Müdahale Alanında YapılmışAraştırmaların İncelenmesi. 27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi (Özet Bildiri/Sözlü Sunum)
- Akman, B., Akgül, E., Ezmeci, F (2018). 48-72 Aylık Çocukların Matematik Kavramına İlişkinSahip Oldukları Zihinsel İmgeleri. 17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu (USOS 2018) (Özet Bildiri/Sözlü Sunum)
- Akman, B., Ezmeci, F., Akgül, E (2018). Sınıf Öğretmenlerinin Bakış Açısıyla Okul Öncesi Eğitim: Yansımalar. 17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu (USOS 2018) (Özet Bildiri/Sözlü Sunum)
- Bulut, E. ve Seferoğlu, S. S. (2018). Ortaokul öğrencilerinin, öğretmenlerin ve velilerin sanal zorbalık farkındalık düzeylerinin çeşitli değişkenlere göre incelenmesi. Uluslararası Çocuk ve Bilgi Güvenliği Kongresi "Dijital Oyunlar" [International Child and Information Safety Congress "Digital Games"]. 11-13 Nisan 2018, Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumu - Ankara.
- Çakır, S. ve Seferoğlu, S. S. (2018). Lise öğrencilerinin dijital vatandaşlık algıları üzerine bir inceleme. Uluslararası Çocuk ve Bilgi Güvenliği Kongresi "Dijital Oyunlar" [International Child and Information Safety Congress "Digital Games"]. 11-13 Nisan 2018, Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumu - Ankara.
- Çelikler, D., Aksan, Z., ve Yılmaz, A.(2018). I’m Learning The Recycling with The Caricature, 27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, 18-22 Nisan 2018, Antalya.
- Çoban, A. ve İlhan, T. (2018). Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Mesleki Kimlik Gelişimi. 27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi. Antalya.
- Eren, S. ve Boz, M. (2018). Erken çocukluk dönemindeki çocukların annelerinin oyun algısı. 27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi. Antalya.
- Eren, S., İlhan, T. ve Çoban, A. (2018). Evli çiftlerin kızgınlıklarını ifade etmede kontrol odağının önemi. 27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi. Antalya.
- Ezmeci, F., Akgül, E., Akman, B (2018). İlkokula Hazırlık Alanında Yapılmış Tezlerinİncelenmesi. 17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu (USOS 2018) (Özet Bildiri/Sözlü Sunum)
- Korkmaz, A., Esen-Çoban, A. ve Koyuncu-Şahin, M. (2018, Nisan). Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Sınıf İçi Geçişlerle İlgili Görüşlerinin İncelenmesi. 27 Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya.
- Oskay,Ö.,Ö.ve Odabaşı,Z.(2018) Online Eğitimde Öğretmen Adaylarının Üstbilişsel arkındalık Seviyelerinin Başarıya Etkisi27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, 18-22 Nisan 2018, Antalya.
- Seferoğlu, S. S. (2018a). Dijital ortamlarda şiddet algısı üzerine değerlendirmeler. Kalıp Yargılar ve Şiddet Algısı Paneli. Uluslararası Çocuk ve Bilgi Güvenliği Kongresi "Dijital Oyunlar" [International Child and Information Safety Congress "Digital Games"]. 11-13 Nisan 2018, Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumu - Ankara.
- Seferoğlu, S. S. (2018b). Tarım toplumundan toplum 5.0’a yolculuk [The Journey from the Agrarian Society to Society 5.0]. Panel: Eğitim 4.0: Geçmişten Geleceğe Taşınan İnsan [Education 4.0: The Individual from the Past to the Future]. 27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi (ICES/UEBK-2018) [27th International Conference on Educational Sciences]. April/Nisan 18-21, 2018, Antalya.
|