- Akıllı, H.İ. &Aydoğdu C(2018) Determınatıon of purpose of safe laboratory use of scıence teachers by planned behavıor theory International Conference on Education in Mathematics, Science & Technology (ICEMST) on April 28 - May 1, 2018 in Marmaris, Turkey.
- Alagözlü,N. (2018) Engagement Strategies for unknown Vocabulary in L2: Idioms. GlobELT 2018: An International Conference on Teaching and Learning English as an Additional Language, 10-13 May 2018, Belgrade, Serbia. Bu çalışma Hacettepe Üniversitesi BAP tarafından desteklenmiştir. (Özet Bildiri/Sözlü Sunum)
- Alsancak-Sırakaya, D., Sırakaya, M. ve Seferoğlu, S. S. (2018). Türkiye’de yapılan mobil öğrenme çalışmaları bize ne söylüyor? 12. International Computer & Instructional Technologies Symposium, (ICITS-2018). 2-4 Mayıs 2018, İzmir.
- ydoğdu, C. (2018) A study on the laboratory accıdents ın the scıence courses International Conference on Education in Mathematics, Science & Technology (ICEMST) on April 28 - May 1, 2018 in Marmaris, Turkey.
- Aydoğdu, C . Erten, S.ve Ünsal, A.A. ( 2018) Investıgatıon of the actıvıtıes found ın scıence course textbook Mathematics, Science & Technology (ICEMST) on April 28 - May 1, 2018 in Marmaris, Turkey.
- Banko, Ç., Güler Yıldız, T. (2018). MEB 2013 Okul Öncesi Eğitim Programı’nın Çocuk Hakları Açısından İncelenmesi (Sözlü Bildiri). Vth International Eurasian Educational Research Congress, Antalya, Türkiye. 02-05 Mayıs.
- Bursalı, N., & Öz, H. (2018). The Role of Goal Setting in Metacognitive Awareness as a Self-Regulatory Behavior in Foreign Language Learning. GlobELT 2018: An International Conference on Teaching and Learning English as an Additional Language, 10-13 May 2018, Belgrade, Serbia. (Özet Bildiri/Sözlü Sunum)
- Çağlar-Özhan, Ş. ve Seferoğlu, S. S. (2018). Çevrimiçi öğrenme ortamlarında yeni yaklaşımlar: Açık çevrimiçi derslerle ilgili karşılaştırmalı bir inceleme. 12. International Computer & Instructional Technologies Symposium, (ICITS-2018). 2-4 Mayıs 2018, İzmir.
- Deniz, A., Özen, Z. ve Akman, B. (2018). Okul öncesi öğretmen adaylarının Suriyeli çocukların eğitim hakkı ve eğitim ihtiyaçları ile ilgili görüşleri. Vth International Eurasian Educational Research Congress. Antalya, Türkiye. 2 - 5 Mayıs 2018
- Erten, S. , Aydoğdu, C . ve Ünsal, A.A. ( 2018)A quantıtatıve study on the perceptıon of vıolence International Conference on Education in Mathematics, Science & Technology (ICEMST) on April 28 - May 1, 2018 in Marmaris, Turkey.
- Gölpek-Sarı, F. ve Seferoğlu, S. S. (2018). Ortaokul öğrencilerinin sanal zorbalık farkındalıkları ile sanal zorbalık yapma ve mağdur olma durumlarının incelenmesi. 12. International Computer & Instructional Technologies Symposium, (ICITS-2018). 2-4 Mayıs 2018, İzmir.
- Güvercin, D. & Özdemir, M. (2018). The effects of school principals’ social justice leadership behaviors on high school students’ intention to dropout. 27th International Conference on Educational Sciences.
- İlhan, T., Eren, S., Çoban, A. (2018). Relationship Between Initiating Romantic Intimacy and Relational Anxiety in Emerging Adulthood. An international conference on education, technology and science, Belgrade, Serbia. 6-9 Mayıs, 2018.
- İltüzer, Y. ve Seferoğlu, S. S. (2018). Öğretmen adaylarının eğitim teknolojisi standartları açısından öz-yeterlik durumlarının çeşitli değişkenlere göre incelenmesi. 12. International Computer & Instructional Technologies Symposium, (ICITS-2018). 2-4 Mayıs 2018, İzmir.
- İltüzer, Y. ve Seferoğlu, S. S. (2018). PISA ve TIMMS sonuçlarına göre teknoloji politikalarına genel bir bakış: Türkiye ve Asya ülkelerinin karşılaştırılması. 12. International Computer & Instructional Technologies Symposium, (ICITS-2018). 2-4 Mayıs 2018, İzmir.
- İş Güzel, Ç. (2018). Türk öğrencilerin Uluslararası Matematik ve Fen Eğilimleri Araştırması (TIMSS) 2015 matematik başarılarını etkileyen faktörlerin belirlenmesi, 27th Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Ankara, Türkiye, 18-22 Nisan, 2018.
- İş Güzel, Ç. (2018). Uluslararası Matematik ve Fen Eğilimleri Araştırması (TIMSS) 2015 kapsamında Türk öğrencilerin matematik başarılarını etkileyen faktörlerin belirlenmesi, 17th Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 11-14 Nisan, 2018.
- İş Güzel, Ç. (2018). The investigation of the factors related to mathematics achievement of Turkish students in Trends in International Mathematics and Science Study (TIMSS) 2015, V. International Eurasian Educational Research Congress, Antalya, Türkiye, 02-05 May, 2018.
- Karaaslan, G., ve Turanlı N. (2018)Özel Yetenekli Öğrencilerin Üstbilişlerinin Kendi Görüşleri Ve Problem Çözme Etkinlikleriyle Belirlenmesi; Vth Interna-tional Eurasian Educational Research Congress2 – 5 Mayıs 2018, Akdeniz Üniversitesi/ANTALYA
- Kazykhankyzy, L. and N. Alagözlü (2018). A Comparison Of Turkish And Kazakhstani Elt Student-Teachers’ In Terms Of L2 Motivational Self-System. ICES-UEBK 2018 27th International Conference on Educational Sciences 18-22 Nisan 2018 Antalya (Özet Bildiri/Sözlü Sunum)
- Kazykhankyzy, L. and N. Alagözlü (2018). An Investigation of Turkish and Kazakhistani ELT Students Teachers’s Academic Self-Concept. I.ULUSLARARASI İKSAD SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ 9-11 Mart 2018 MARDİN (Özet Bildiri/Sözlü Sunum)
- Öz, H., & Bursalı, N. (2018). The Relationship between L2 Motivational Self System and Willingness to Communicate in Learning English as a Foreign Language. GlobELT 2018: An International Conference on Teaching and Learning English as an Additional Language, 10-13 May 2018, Belgrade, Serbia. (Özet Bildiri/Sözlü Sunum)
- Özdemir, M. (2018). Yönetim biliminde değer problemi: H. Simon ve C. Hodgkinson’un değer konusundaki tezlerinin karşılaştırılması. 13. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi,1 10-12 Mayıs, Sivas.
- Özdemir, M. ve Koçak, S. (2018). Kamu eğitim sisteminin kuruluşu ve eğitim yönetiminin gelişiminde rol oynayan tarihsel etmenlerin Türkiye bağlamında değerlendirilmesi. 13. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi, 10-12 Mayıs, Sivas.
- Özdemir, M. ve Yüner, B. (2018). Eğitim yönetiminde bilgi problemine ilişkin yaklaşımların incelenmesi. 13. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi, 10-12 Mayıs, Sivas
- Özdemir, M. ve Şengül, D. G. (2018). Türkiye’de eğitim yöneticiliğinin meslek olarak gelişmesinin önündeki engellerin değerlendirilmesi ve alternatif çözüm önerileri. 13. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi, 10-12 Mayıs, Sivas
- Sarıca, H. Ç., & Usluel, Y. K. (2018, Mayıs). Dijital Hikâye Anlatımı Atölyesinde Bilişim Teknolojileri Öğretmenlerinin Gözünden Öğretmen Yetiştirme Süreci. 12th International Computer & Instructional Technologies Symposium (ICITS) (Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Sempozyumu), İzmir, Türkiye.
- Sürmelioğlu, Y. ve Seferoğlu, S. S. (2018). Yükseköğretim öğrencilerinin dijital ayakizi farkındalık ve yaşantılarının incelenmesi. 12. International Computer & Instructional Technologies Symposium, (ICITS-2018). 2-4 Mayıs 2018, İzmir.
- Yiğit, M. F. ve Seferoğlu, S. S. (2018). Öğrencilerin siber güvenlik davranışlarının beş faktör kişilik özellikleri bağlamında incelenmesi. 12. International Computer & Instructional Technologies Symposium, (ICITS-2018). 2-4 Mayıs 2018, İzmir.
- Yüner, B. ve Özdemir, M. (2018). Kolektif öğretmen yeterliği ile okul etkililiğinin öğretmen görüşlerine göre incelenmesi. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu.
- Yüner, B. ve Özdemir, M. (2018). Öğretmen adaylarının eğitime ilişkin inançlarının incelenmesi. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu.
|