-
Akcan, R. & Atalay Kabasakal, K. (Semptember, 2018). An analysis of english test in 2016 year undergraduate placement exam in terms of differential item functioning. 6th International Congress on Measurement and Evaluation in Education and Psychology, Prizen, Kosovo.
- Atalay Kabasakal K., Kibrislioglu N. & Gocer, S. (Semptember, 2018). Investigation of subgroup invariance of equating functions. 6th International Congress on Measurement and Evaluation in Education and Psychology, Prizen, Kosovo.
- Başarıcı, R., & Seferoğlu, S. S. (2018a). Eğitimde dijital içeriğe ulaşmada bir alternatif olarak e-kitap okuyucu: Fırsatlar, sınırlılıklar. EDUCCON 2018-Education Conference 2018. 27-28 Eylül 2018, Ankara Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Fakültesi, Ankara.
- Başarıcı, R., & Seferoğlu, S. S. (2018b). Bilgi arama çalışmalarında yöntemsel eğilimler: Türkiye kaynaklı çalışmalar üzerine bir inceleme. 6. Uluslararası Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Sempozyumu (ITTES-2018). 12-14 Eylül 2018, Trakya Üniversitesi, Edirne.
- Başarıcı, R., Boz, M., & Seferoğlu, S. S. (2018). Mesleki ortaöğretim bilişim teknolojileri alanı öğrencilerinin sanal zorbalık farkındalık düzeyleriyle ilgili bir inceleme. 6. Uluslararası Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Sempozyumu (ITTES-2018). 12-14 Eylül 2018, Trakya Üniversitesi, Edirne.
- Çoruk, H., & Seferoğlu, S. S. (2018). Dijital öykü oluşturma sürecinin öğrenenlerin yansıtıcı düşünme becerilerinin gelişimine etkisi. 6. Uluslararası Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Sempozyumu (ITTES-2018). 12-14 Eylül 2018, Trakya Üniversitesi, Edirne.
- Çoruk, H., Erdemir, T., & Seferoğlu, S. S. (2018). Ters yüz öğrenme ortamlarının meslek yüksekokulu öğrencilerinin derse katılımları açısından incelenmesi. 6. Uluslararası Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Sempozyumu (ITTES-2018). 12-14 Eylül 2018, Trakya Üniversitesi, Edirne.
- Demir, Ö., Taskin, B., & Seferoglu, S. S. (2018a). The friendship between computer games and codes: examining COTS games’ potential for enhancing coding skills. Paper presented at the ECER (The European Conference on Educational Research) 2018. EERA-European Educational Research Association, Bolzano, Italy.
- Demir, Ö., Taskin, B., & Seferoglu, S. S. (2018b). Examining where we are in affective computing to predict where we will be. Paper presented at the ECER (The European Conference on Educational Research) 2018. EERA-European Educational Research Association, Bolzano, Italy.
- Demiraslan Çevik, Y., Kuşkaya-Mumcu, F., Dağhan, G., &. Somyürek, S. (2018, Eylül). Karar verme becerilerini belirleme: EÖ-KVBT. 6. Uluslararası Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Sempozyumu (ITTES), Edirne, Türkiye.
- Dinçol Özgür S. ;Erdoğan Ü.I. & Yılmaz A GDCh Fachgruppe Chemieunterricht 35. Fortbildungs- und Vortragstagung der Fachgruppe Chemieunterricht Der Einfluss des forschungsbasierten Lehren und Lernens im Rahmen des Science Writing Heuristic auf wissenschaftliche Fähigkeiten der Chemielehrerkandidaten und Feststelllungen bezüglich der Anwendung 13. – 15. September 2018 Karlsruhe / ALMANYA
- Dogan, N., Hambleton, R. K., Atalay Kabasakal, K. & Kara, Y. (Semptember, 2018). Item order effects on student performance in large-scale testing. 6th International Congress on Measurement and Evaluation in Education and Psychology, Prizen, Kosovo.
- Dost Ş., "Nearness in texture spaces", 7th INTERNATIONAL EURASIAN CONFERENCE ON MATHEMATICAL SCIENCES AND APPLICATIONS, KIEV, UKRAYNA
- Erdoğan, Ü.I., Erdem E. GDCh Fachgruppe Chemieunterricht 35. Fortbildungs- und Vortragstagung der Fachgruppe Chemieunterricht Außerschulischen Lernorten (ASLO İnan B., Kule M., Sezen Yüksel N., Yüce M., Dost Ş., "Investigation of High School Student's Generating Example Types ", 7th INTERNATIONAL EURASIAN CONFERENCE ON MATHEMATICAL SCIENCES AND APPLICATIONS, KIEV, UKRAYNA,) im Chemieunterricht : Ein Beispiel Museen13. – 15. September 2018 Karlsruhe / ALMANYA
- Kule M., Dost Ş., "Texture spaces with ideal", 7th INTERNATIONAL EURASIAN CONFERENCE ON MATHEMATICAL SCIENCES AND APPLICATIONS, KIEV, UKRAYNA,
- Sarıca, H. Ç., & Usluel, Y. K. (2018, September). Investigation of the Use of Digital Storytelling as a Means of Professional Self-Understanding. Paper presented at the ECER (The European Conference on Educational Research) 2018, Bolzano, Italy.
- Urhan, S., Şefik, Ö. & Uzun, M. S. (2018). Matematiksel Kanıt Öğretiminde Teknoloji Kullanımına Yönelik Yapılan Çalışmaların Analizi. VI. Uluslararası Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Sempozyumu, Edirne, Türkiye.
- Urhan, S. & Kocadere, S. A. (2018). Matematik Öğretimine Yönelik Eğitsel Dijital Oyunların Değerlendirilmesi. VI. Uluslararası Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Sempozyumu, Edirne, Türkiye.
- Turanlı, N., Kıran, A. , Eş, A. H. & Coşkun, M. Teaching And Educational Research Congress International Learning Pısa Ve Teog Sınavlarının Matematik Setlerinde Kullanılan Kelimelerin Sıklığı, , , 6-8 Eylül 2018, Amasya
- Yımaz, A. , Çelikler D. & Aksan, Z. GDCh Fachgruppe Chemieunterricht 35. Fortbildungs- und Vortragstagung der Fachgruppe Chemieunterricht Schüler der 3. und 4. Klasse der Grundschule lernen Recycling mit Cartoons 13. – 15. September 2018 Karlsruhe / ALMANYA
|