- Aşkın Tekkol,İ. & Demirel, M. (2018). An Investigation of Self-Directed Learning Skills of Undergraduate Students, Front. Psychol. 9:2324, (SSCI). doi: 10.3389/fpsyg.2018.02324
-
Büyükgöze, H., Şayir, G., Gülcemal, E., & Kubilay, S. (2018). Examining the relationship between social justice leadership and student engagement among high school students. Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 47(2), 932-961. doi: 10.14812/cuefd.373808
- Kılıç, A. F., Doğan, N., Kelecioğlu, H. (2018). İlköğretim Ders Kitabı Değerlendirme Anketinin Ortaöğretime Uyarlanması. Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 15, 42, 106-131.
- Nuhoğlu Kibar, P., & Akkoyunlu, B. (2018). Ortaokul Düzeyinde Öğrenme Stratejisi Olarak İnfografik Oluşturma Sürecinin Eğitsel Tasarım Araştırması Yöntemiyle Modellenmesi. Eğitim ve Bilim, 43(196), 97-123. doi:10.15390/EB.2018.7592
- Özdemir, M. (2018). Eğitim yönetiminde olgu-değer sorunsalına ilişkin görüşlerin değerlendirilmesi. Amme İdaresi Dergisi, 51(3).
- Sucuoğlu, B., Bakkaloğlu, H. & Demir, Ş. (2018): Beneficialeffects of inclusivepreschools on thehomeenvironments of youngchildrenwithandwithoutdisabilities, Early Child Development andCare doi.org/10.1080/03004430.2018.1539842
- Ünal, Dalım Çiğdem (2018). “Türk İnsanını ve Kültürünü Tanımak: Almanca Erasmus Deneyim Raporlarında Kültürlerarası Etkileşimin İncelenmesi”. bilig – Türk Dünyası Sosyal Bilimler Dergisi 87: 1-32.
- Veziroglu-Celik, M.,Garcia, A., Acar, İ. H., Gonen, M., Raikes, H., Korkmaz, A., Ucus, S., Esteraich, J.,&Colgrove, A. (2018). Familycontext of low-in comeyoungchildrenandtheir self-regulationınthe United StatesandTurkey. Early Child Development andCare, DOİ: 10.1080/03004430.2018.1548442
|