-
Açıkgül, Fırat, E., Köksal, M.S. (2018). Özel Yetenekli Olan Öğrencilere Yönelik Fen Bilimlerine Özgü Uzamsal Akıl Yürütme Becerisi Testinin Geliştirilmesi, İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 19(3), 27-43.
- Aşkın Tekkol, İ. ve Demirel, M. (2018). Aday öğretmenlerde meraklılık ve bilgi okuryazarlığı üzerine ilişkisel bir çalışma. Ege Eğitim Dergisi. 19 (2), 353-368.
- Cevik, M., Akkaya, G., Ertekin, P. & Köksal, M.S. (2018). Investigation of Knowledge of Prospective Special Education Teachers about IQ, Intelligence, Ability, Special Ability, Giftedness, Intelligence Theories and Intelligence Tests, İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 19(3), 2-26
- Dinçol Özgür, S., Temel, S., & Yılmaz, A. (2018). Üstbilişsel Etkinlik Envanteri: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması. Karaelmas Fen ve Mühendislik Dergisi, 8(2), 618-625. DOI: 10.7212%2Fzkufbd.v8i2.1241
- Köseoğlu, P. & Mercan, G. (2018). Biyoloji öğretmen adaylarının nanoteknoloji bilim dalına yönelik algıları. Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 20 (3), 687-706.
- Şen, Ş. Yılmaz, A. Ve Geban, Ö.(2018). Self-regulated learning skills: adaptation of scale, Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Dergisi,Cilt 9, Sayı 4, 339-355.
- Şen, Ş. Yılmaz, A. (2018). Öğretmen adaylarının kavramsal anlamalarının iki kavram haritası puanlama yöntemi ile incelenmesi, Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi (EFMED), cilt 12, sayı 2, 649-672.
|