-
Arslankara, V. B., & Seferoğlu, S. S. (2019). Öğretmenlerin dijital ayak izi farkındalık durumlarıyla ilgili bir inceleme. 13th International Computer & Instructional Technologies Symposium (ICITS-2019). 2-4 Mayıs 2019, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Kırşehir.
- Arslankara, V. B., Usta, E., & Seferoğlu, S. S. (2019). Aktif öğretim tekniklerinin öğrencilerin bilişim teknolojileri ve yazılım dersine ilişkin kavram yanılgılarının giderilmesi üzerindeki etkisi. 13th International Computer & Instructional Technologies Symposium (ICITS-2019). 2-4 Mayıs 2019, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Kırşehir.
- Coşkun, M. ve Turanlı, N. (2019) Süreklilik konusunda matematik öğretmen adaylarının işlemsel anlayışları. I. Uluslararası Bilim, Eğitim, Sanat ve Teknoloji Sempozyumu (UBEST-2019), 2-4 Mayıs, İzmir-Türkiye.
- Demiraslan Çevik, Y., Tepgeç, M., Demir, Ö., Dağhan, G., Somyürek, S., & Mumcu, F. (2019). Bilişim etiğiyle ilgili karar vermeye ilişkin sistem tasarımı: Bir kullanılabilirlik çalışması. 13. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu (International Computer & Instructional Technologies Symposium-ICITS 2019), Kırşehir-Türkiye.
- Kadıoğlu, N ve Özyalçın Oskay, Ö, Kimya Öğretmen Adaylarının Bilimin Doğası Öğretiminde Geliştirdikleri Teknolojik Materyaller ve Öğretim Etkinlikleri, 28. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, 25-27 Nisan 2019
- Mumcu, F., Demiraslan Çevik, Y., Somyürek, S., & Dağhan, G. (2019). Ortaokul öğrencilerinin algıladıkları biçimiyle karar verme süreçlerinin incelenmesi. 13. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu (International Computer & Instructional Technologies Symposium-ICITS 2019), Kırşehir-Türkiye.
|