-
Canbazoğlu Bilici, S., Albayrak Sarı, A. ve Sedefoğlu, G. (2019). Mühendislik Tasarım Temelli Uygulamaların Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Çevre Sorunlarına Yönelik Tutum ve STEM Farkındalık Düzeylerine Etkisi. VIth International Eurasian Educational Research Congress (EJER 2019). 19-22 Haziran, Ankara Üniversitesi, Ankara.
- Coşkun, M. ve Turanlı, N. (2019). Süreklilik: Kavram imajı ve işlemsel anlayış arasındaki ilişki. ERPA International Congresses on Education 2019: Sakarya-Türkiye; 19-22 Haziran 2019.
- Dinçol Özgür, S. (2019). The effect of learning approaches on prospective chemistry teachers’ self-regulated learning skills: The survey research. ERPA International Congresses on Education 2019,19-22 June 2019, Sakarya/Turkey.
- Erhan, G. & Kayhan Altay, M. (2019).Matematikte Öğrenme Güçlüğü Olan İlkokul ve Ortaokul Öğrencilerine Yönelik Öğretmen Görüşleri. 6th International Eurasian Educational Research Congress (EJER-2019). 19-22 Haziran 2019, Ankara Üniversitesi, Ankara
- Köseoğlu, P. ve Mercan M. (2019)“İnsan Biyolojisi Dersinde” Sosyal Ağ Olarak Facebook’un Eğitsel Kullanımı VI th International Eurasian Educational Research Congress (19-22 Haziran 2019) Sözlü Bildiri
- Seferoğlu, S. S. (2019). Industry 4.0 and digital transformation. Education of the future? or The future of education? Keynote paper at Education, Society & Reform Research (EDUSREF-2019), June 28-29, 2019, Ankara.
- Tepgeç, M., & & Seferoğlu, S. S. (2019). Öğrenme-öğretme süreçlerinin değerlendirilmesinde göz izleme yönteminin kullanımıyla ilgili bir içerik analizi çalışması. VIth International Eurasian Educational Research Congress. 19-22 Haziran 2019, Ankara Üniversitesi, Ankara.
- aroğlu, L., Şen, Ş., & Yılmaz, A. (2019). Identifying undergraduates’ understandings about the ionization energy: The case for the periodic table. ERPA International Congresses on Education, 19-22 June 2019, Sakarya / Turkey.
- Varoğlu, L., Şen, Ş., & Yılmaz, A. (2019). Examination of undergraduate students’ cognitive structures about chemical reactions based on self-efficacy for learning and performance. ERPA International Congresses on Education, 19-22 June 2019, Sakarya / Turkey.
|