Eğitim Postası Sayı: 3 - Aralık 2016 [PDF]
|
Bilimsel Çalışmalar |
Uluslararası Bildiriler |
Demirel, M., Aşkın Tekkol İ., Çiğdem, S. ve Demir, Ç. (2016). Öğrenme stratejileri ile ilgili lisansüstü tezlerin incelenmesi: Eğilimler ve yansımalar. 4. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi Tam Metin Kitabı. 222-244. Ankara: Pegem Akademi Yayıncılık. [Çevrim içi: http://www.icci-epok.org/ICCI-EPOK_Tam_Metin.pdf] Kavaklı, N. (2016). Exploring the distinction between English count and mass nouns: the concept of individuation. Cognitive Linguistics in Wroclaw Web Conference, 3-4 Aralık 2016, Wroclaw, Polonya. Koban-Koç, D. (2016). The Effect of Gender on Comprehension of Different Genres, Bangkok Annual Business and Social Science Research Conference 2016, 3-4 Aralık, Bangkok, Tayland. Koban-Koç, D. (2016). Reasons for Code Switching: The Case of Turkish-English Bilingual Speakers in New York, USA, Bangkok Annual Business and Social Science Research Conference 2016, 3-4 Aralık, Bangkok, Tayland. Mirici, İ.H. (2016). Sample education projects for prospective teachers in ELT and Biology. ISER- 106th International Conference on Education and Social Science, 22-23 Aralık, Berlin/Almanya. |
Makaleler |
Uluslararası Dizinlerde Taranan Dergilerde Yayımlanan Makaleler |
Çelen, F. K. ve Seferoğlu, S. S. (2016). Bilgi ve iletişim teknolojilerinin kullanımı ve etik olmayan davranışlar: Sorunlar, araştırmalar ve değerlendirmeler. Bilgisayar ve Eğitim Araştırmaları Dergisi [Journal of Computer and Education Research], 4(8), 124-151. KIRAN A. (2016). Les difficultés de l'enseignement de l'argumentation aux étudiants de FLE en Turquie. Revue Pratiques. Sayı 169-170. Sarıtepeci, M., Durak H. ve Seferoğlu, S. S. (2016). Öğretmenlerin öğretim teknolojileri alanında hizmet-içi eğitim gereksinimlerinin FATİH Projesi kapsamında incelenmesi. Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Dergisi - Turkish Journal of Computer and Mathematics Education, 7(3), 601-620. |
Ulusal Dizinlerde Taranan Dergilerde Yayımlanan Makaleler |
Aşkın Tekkol İ. ve Demirel, M. (2016). Öğretmen adaylarının öz-yönetimli öğrenme becerilerine ilişkin görüşlerinin incelenmesi. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Çalışmaları Dergisi/ International Journal of Curriculum and Instructional Studies, 6 (12). 151-168. Demirtaş-Zorbaz, S., Özer, A., Gençtanırım, D. ve Ergene, T. (2016). Öğretmen – Öğrenci İlişki Ölçeği’nin Uyarlanması. Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme Dergisi. 7 (2). Sağlam Kaya, Y. ve Acarlı, D.S.(2016). A Study on Preservice Teachers’ Use of Social Networks in Teaching Activities. Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 18(2), 1151-1168. Şefik, Ö. ve Dost, Ş. (2016). Ortaöğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Matematik Okuryazarlığı Hakkındaki Görüşleri. Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi, 10(2), 320-338. Uğur, B., Urhan, S. ve Arkün-Kocadere, S. (2016). Geometrik cisimler konusunun dinamik geometri yazılımı ile öğretimi. Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitim Dergisi, 10(2), 339-366. |
Kitaplar / Kitap Bölümleri |
Ulusal |
Doğan, D. ve Seferoğlu, S. S. (2016). Günümüz gençliğinin yaşam iksiri: Sosyal medya üzerine değerlendirmeler. A. G. Baran & M. Çakır (Ed.), içinde İnter-disipliner yaklaşımla gençliğin umudu toplumun beklentileri (ss. 137-166). Hacettepe Üniversitesi Yayınları, Ankara. Doğan T. ve Güney Karaman, N. (2016). Kriz Danışmanlığı: Müdahaleler ve Becerileri (Editörler. Ö. Erdur-Baker. T. Doğan). Kriz Danışmanlığı. (ss. 37-73). Pegem Akademi. Ankara. Doğan T. ve Şahin, R. (2016). Ailede Boşanma: Çocuk ve Ergenlerin Boşanma Sonrası Uyumu (Editörler. Ö. Erdur-Baker. T. Doğan). Kriz Danışmanlığı. (ss. 265-302). Pegem Akademi. Ankara. Durak, H. ve Seferoğlu, S. S. (2016). Siber zorbalık: Eski bir toplumsal sorunla ilgili yeni tanımlamalar, bakışlar, değerlendirmeler. A. G. Baran & M. Çakır (Ed.), içinde İnter-disipliner yaklaşımla gençliğin umudu toplumun beklentileri (ss. 167-188). Hacettepe Üniversitesi Yayınları, Ankara. Erdur Baker, Ö. ve Doğan, T. (Ed.). ( 2016). Kriz Danışmanlığı. Pegem Akademi. Erdur Baker, Ö. ve Doğan, T. (2016). Afetler, Krizler, Travmalar ve Psikolojik İlk yardım. (Genişletilmiş 2. Baskı), Türk Psikolojik Danışma ve Rehberlik Derneği. |
Yurtdışı Etkinlik Katılımları |
|
Projeler |
|
Çalıştaylar / Seminerler |
|
Diğer Bilimsel Toplantılar |
|
Kutlamalar |
|
Tamamlanan Yüksek Lisans ve Doktora Tezleri |
|
Başarılarımız |
Öğretim Elemanları |
|
Yükselmeler |
|
Fakültemizden Ayrılanlar |
|
Diğer Etkinlikler |
|
Fotoğraflarla Fakültemiz |
22 Aralık 2016, Perşembe günü Mehmet Akif Ersoy salonunda “PISA.tr/2015 - Sonuçlar ve Yansımalar” başlıklı bir panelde PISA 2015’in sonuçları değerlendirildi.
Hacettepe Mobil Planetaryum etkinliği 24-25 Aralık 2016 tarihlerinde ANKARA / ETİMESUT – Cenk Yakın Ortaokulundaydı.