Kılıç, A. F., & Güzeller, C. O. (2017). Demographic Factors Affecting İnternet Using Purposes of high school students. Malaysian Online Journal of Educational Technology, 5(1), 34–45.
Özdemir, M. ve Büyükgöze, H. (2016). Investigating the role of multicultural education and democratic values on LGBT attitudes of preservice teachers. Journal of Educational Policy, 13(1), 23-46.
Özdemir, M. ve Büyükgöze, H. (2016). The role of occupational concerns on the reality shock expectation. Studia Psychologica, 58(3), 199-215.
Özdemir, M. ve Demircioğlu, E. (2016). Examination of attitudes towards profession and self-efficacy beliefs of pedagogical formation students. Yüksek Öğretim ve Bilim Dergisi, 6(3), 1-8.
Özdemir, M. ve Gören, S. Ç. (2017). Psikolojik güçlendirme, liderlik uyumu ve öğretmen performansı ilişkisinde örgütsel bağlılığın aracı rolü. İlköğretim Online, 16(1), 342-353.
Sucuoğlu, N.B. & Bakkaloğlu, H. (2016): The quality of parent–teacher relationships in inclusive preschools, Early Child Development and Care, DOI:10.1080/03004430.2016.1261124
Şen, Ş., & Yılmaz, A. (2017). Rehberli Sorgulama Ölçeğinin Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması. Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 14(1), 1-21.
Şen, Z., Uludağ, G., Kavak, Y., Seferoğlu, S. S. (2016). Bologna Süreciyle İlgili Bir İnceleme: Öğrenci başarısını değerlendirme yöntemleri ile öğrenci iş yükünün karşılaştırılması. Yükseköğretim Dergisi, 6(2), 81–91. doi:10.2399/yod.16.008 |