-
Aydın, Ş. & Baloğlu, M. (2021). İstatistik kaygısı ve istatistiğe yönelik tutum arasındaki ilişki: Bir meta-analiz çalışması. Fifth International Symposium of Turkish Computer and Mathematics Education, 28-30 Ekim, Antalya, Türkiye.
- Aydın, Ş. (2021). Matematik ve yaratıcılık ile ilgili akademik yayınların VOSviewer ile bibliyometrik analizi. Second International Congress on Gifted and Talented Education, (IGATE2021), 11-12 Ekim, Ankara, Türkiye.
- Bağdat, A., Nerse, S. ve Yıldız, B. (2021). Türkiye’de Son 10 Yılda Matematik Eğitimi Alanında Tahmin Konusu ile İlgili Yapılmış Araştırmaların İncelenmesi. 5. Uluslararası Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi (TÜRKBİLMAT-5) Sempozyumu, 28-30 Ekim Alanya/Antalya
- Bıçakçı, M., & Bulgurcu, S. (2021). Kariyer yöneliminde örtük zeka teorilerinin yordayıcı rolünün incelenmesi. International Congress on Gifted and Talentd Education (IGATE’21), October 11-14, 2021, Ankara, Turkey.
- Bıçakçı, M., Tan, S. (2021). Özel yeteneklilerde zorunlu seçim ikilemi. International Congress on Gifted and Talentd Education (IGATE’21), October 11-14, 2021, Ankara, Turkey.
- Bıçakçı, M., Yağbasanlar, O., & Akkuş, Ş. K. (2021). Özel yetenekli bireylere eğitim veren öğretmenler ile örgün eğitim okullarındaki öğretmenlerin kişilik özelliklerinin karşılaştırılması. International Congress on Gifted and Talentd Education (IGATE’21), October 11-14, 2021, Ankara, Turkey.
- Bilgiç, Ş. & Baloğlu, M. (2021). Üstün zekâlı öğrencilere yönelik farklılaştırılmış matematik öğretiminin etkililiğinin meta-analiz yoluyla incelenmesi. Fifth International Symposium of Turkish Computer and Mathematics Education, 28-30 Ekim, Antalya, Türkiye.
- Çelik, R., Arslantaş-İlter, E. ve Yıldız, B. (2021). Türkiye’de Matematik Eğitimi Alanında Eylem Araştırması Yöntemi Kullanılan Lisansüstü Tezlerin İncelenmesi. 5. Uluslararası Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi (TÜRKBİLMAT-5) Sempozyumu, 28-30 Ekim Alanya/Antalya
- Çetin, İ. & Aydın, M. & Bilgiç, Ş. (2021). Matematiksel modelleme çalışmalarının incelenmesi: Bir betimsel içerik analizi çalışması. Fifth International Symposium of Turkish Computer and Mathematics Education, 28-30 Ekim, Antalya, Türkiye.
- Köksal, İ., & Bıçakçı, M. (2021). Özel yetenekliler hakkındaki felsefi görüşler. International Congress on Gifted and Talentd Education (IGATE’21), October 11-14, 2021, Ankara, Turkey.
- Köroğlu, M. N., Turan, B. ve Yıldız, B. (2021) Matematik Eğitimi Tezlerinde Karma Yöntem Kullanımının İncelenmesi. 5. Uluslararası Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi (TÜRKBİLMAT-5) Sempozyumu, 28-30 Ekim Alanya/Antalya
- Köroğlu, M. N. ve Yıldız, B. (2021). Matematik Eğitiminde Tasarım Odaklı Düşünme: Minecraft Örneği. 5. Uluslararası Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi (TÜRKBİLMAT-5) Sempozyumu, 28-30 Ekim Alanya/Antalya
- Satan, N. ve Yıldız, B. (2021) Uzaktan Eğitim Sürecinin Matematik Öğretmenlerinin Görüşüne Dayanarak Teknoloji Kabul Modeli ile İncelenmesi. 5. Uluslararası Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi (TÜRKBİLMAT-5) Sempozyumu, 28-30 Ekim Alanya/Antalya
- Şakar, S., & Baloğlu, M. (2021). Kavramsal bir analiz: savant sendromu, yüksek işlevli osb, çoklu yetersizlik ve iki kere farklılık.. International Congress on Gifted and Talentd Education (IGATE’21), October 11-14, 2021, Ankara, Turkey.
- Ünüvar, E. ve Yıldız, B. (2021). Türkiye’de Eğitimde Teknoloji Entegrasyonuna Yönelik Politikaların Uluslararası Standartlarla Birlikte İncelenmesi ve Matematik Eğitimine Yansımaları. 5. Uluslararası Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi (TÜRKBİLMAT-5) Sempozyumu, 28-30 Ekim Alanya/Antalya
- Yazgı-Yanık, Z., & Şakar, S. (2021). Öğrenciniz iki kere farklı olabilir mi? International Congress on Gifted and Talentd Education (IGATE’21), October 11-14, 2021, Ankara, Turkey.
- Yıldız, B. ve Urhan, S. (2021). Matematik Öğretmen Adaylarının 5E Öğrenme Modeline Göre Tasarladıkları Ders Planlarının Bütünleştirilmiş Etkileşim Tasarımı Modeline Göre İncelenmesi. 5. Uluslararası Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi (TÜRKBİLMAT-5) Sempozyumu, 28-30 Ekim Alanya/Antalya
|