-
Atmaca, F., & Tan, S. (2021). İki kere farklı: Özel yetenekli ve otizmli bireyler hakkında ne biliyoruz? Bir sistematik alanyazın taraması. Buca Eğitim Fakültesi Dergisi, 52, 133-152. https://doi.org/10.53444/deubefd.873327
- Aydın, Ş., & Tan, S. (2021). Savants and creativity: A systematic literature review. Inonu University Journal of the Faculty of Education, 22(3), 1993-2012. DOI: 10.17679/inuefd.948688
- Gölpek-Sarı, F., & Seferoğlu S. S. (2021). The effects of an online environment developed for online safety and risk education on the knowledge levels of secondary school students - Çevrimiçi güvenlik ve risk ile ilgili eğitime yönelik geliştirilmiş bir çevrimiçi ortamın ortaokul öğrencilerinin bilgi düzeylerine etkileri. Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi- Ondokuz Mayıs University Journal Faculty of Education, 40(2), 901-962. https://doi.org/933480 [Çevrimiçi: https://dergipark.org.tr/tr/pub/omuefd/issue/67364/933480, Erişim tarihi: 29.12.2021.] [TR Dizin]
- Şakar, S., & Köksal, M. (2021). Özel eğitim öğretmen adaylarının iki kere farklılığa yönelik metaforik algıları. İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi. 22(3). https://doi.org/10.17679/inuefd.908319
- Taşer, İ. ve Demirkasımoğlu, N. (2021). Annelerin çocuklarının eğitimlerine sundukları desteğin çeşitli değişkenlere göre incelenmesi. e- Kafkas Eğitim Araştırmaları Dergisi, 8, 553-573. doi: 10.30900/kafkasegt.956780
- Yıldırım Seheryeli, M., Yahsi Sarı, H., & Kelecioğlu, H. (2021). Comparison of Kernel equating and Kernel local equating in item response theory observed score equating. Journal of Measurement and Evaluation in Education and Psychology, 12(4), 348-357. doi: 10.21031/epod.900843
- Yıldız, B, Demirci, G. Akdeniz, K. Galiç, S. Urhan S. Kavuncu, T. Mayan-Yıldız, T. ve Özansak-Topçu, Y. (2021). Ortaokul ve Lise Öğrencilerinin Matematiksel Kavram Yanılgılarına Yönelik Türkiye’de Yapılan Çalışmaların Sistematik Derlemesi. Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 17(3), 535-556., Doi: 10.17860/mersinefd.933804
- Yolcu, A. (2021). Reimagining the citizen and the nation in a globalised world: The case of mathematics education reforms in Turkey. Research in Mathematics Education,23(3),278-292. https://doi.org/10.1080/14794802.2021.1993976
|