Eğitim Postası Sayı: 6 - Mart 2017 [PDF]
|
Bilimsel Çalışmalar |
Uluslararası Bildiriler |
Altuntaş Çakirlar E.,, Yilmaz M. & Turan S. L. 20-23. Mart 2017 tarihleri arasında Rostock / Almanya da yapılan 19. Internationalen Frühjahrsschule der Fachsektion Didaktik der Biologie im Verband Biologie, Biowissenschaften und Biomedizin in Deutschland etkinliğe “ Eine Untersuchung zur Auffassung und zum Unterrichten sozialwissenschaftlicher Themen von Lehramtsanwarter/innen im Fach Biologie “ isimli poster ile katılmışlardır. Balaman, U. (2017). On Collecting, Organizing, and Transcribing Online Task-Oriented L2 Interaction Data. American Association for Applied Linguistics Conference, 17-21 March, Portland, U.S.A. Sert, O. & Seedhouse, P. (2017). Video Enhanced Observation: Adapting tagsets for an innovative Ipad App to Collect and analyse L2 Interaction data. American Association for Applied Linguistics Conference, 17-21 March, Portland, U.S.A. Sert, O. &Kunitz, S. (2017). Co-constructing Interactional Competence as Teacher Identity: Insights From Language Teacher Reflections. American Association for Applied Linguistics Conference, 17-21 March, Portland, U.S.A. Takmaz S. & Yılmaz M. 20-23. Mart 2017 tarihleri arasında Rostock / Almanya da yapılan 19. Internationalen Frühjahrsschule der Fachsektion Didaktik der Biologie im Verband Biologie, Biowissenschaften und Biomedizin in Deutschland etkinliğe “Mikroorganismen im Biologieunterricht – ein Vergleich zwischen den deutschen und türkischen Lehrplänen in Bezug auf die Lernziele” “ isimli poster ile katılmışlardır. |
Makaleler |
Uluslararası Dizinlerde Taranan Dergilerde Yayımlanan Makaleler |
Albayrak Sarı, A., & Kelecioglu H. (2017). A Comparison of IRT Vertical Scaling Methods in Determining the Increase in Science Achievement. Journal of Measurement and Evaluation in Education and Psychology (Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Dergisi), 8(1); 98-111. Arda A., Tezcan C., Sever R. (2017), Thermodynamics Quantities for the Klein-Gordon Equation with a Linear plus Inverse-linear Potential: Biconfluent Heun functions. Pramana – Journal of Physics, 88 (2017) 39. Arda A., Sever R. (2017), Exact Solutions of Effective-Mass Dirac-Pauli Equation with an Electromagnetic Field. Few-Body Systems, 58 (2017) 7 Arda A. (2017), Solution of Effective-Mass Dirac Equation with Scalar-Vector and Pseudoscalar Terms for Generalized Hulthen Potential. Advances in High Energy Physics, Volume 2017, Article ID 6340409 Balaman, U., & Sert, O. (2017). The coordination of online L2 interaction and orientations to task interface for epistemic progression. Journal of Pragmatics. http://dx.doi.org/10.1016/j.pragma.2017.01.015 Batı, K., Çalışkan, İ. ve Yetişir, M. İ. (2017). Fen eğitiminde bilgi işlemsel düşünme ve bütünleştirilmiş alanlar yaklaşımı (STEAM). Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 41, 91 – 103.http://dx.doi.org/10.9779/PUJE800 Das T., Arda A. (2017), Klein-Gordon equation for a charged particle in space varying electromagnetic fields-A systematic study via Laplace transform. Chinese Journal of Physics, 55 (2017) 310 Güler-Yıldız, T., Özdemir-Şimşek, P., Eren, S., & Aydos, E. H. (2017). An analysis of the views and experiences of children who are 48–66 months old, their parents, and teachers about “sustainable development. Educational Sciences: Theory & Practice, 17, 653–677. Demirel, M. ve Akkoyunlu, B. (2017). Prospective teachers’ lifelong learning tendencies and information literacy self-efficacy. Educational Research and Reviews, 12 (6), 329-337. Demirel, M., Derman, İ. ve Can Aran, Ö. (2017). Examining graduate dissertations in the field of critical thinking: A case from Turkey. Eurasian Journal of Educational Research, 67, 141-159. Güler-Yıldız, T., Özdemir-Şimşek, P., Eren, S., & Aydos, E. H. (2017). An analysis of the views and experiences of children who are 48–66 months old, their parents, and teachers about “sustainable development [48-66 Aylık Çocukların, Ailelerinin ve Öğretmenlerinin “Sürdürülebilir Gelişme”ye İlişkin Görüşlerinin ve Deneyimlerinin İncelenmesi]. Educational Sciences: Theory & Practice, 17, 653–677. http://dx.doi.org/10.12738/estp.2017.2.0013 |
Ulusal Dizinlerde Taranan Dergilerde Yayımlanan Makaleler |
Arda A. (2017), Triangular Quantum Profiles: Transmission Probability and Energy Spectrum. Turkish Journal of Physics 41 (2017) 72 Batı,K.;Çalışkan,İ.ve Yetişir,M.İ.(2017).Fen eğitiminde bilgi işlemsel düşünme ve bütünleştirilmiş alanlar yaklaşımı (STEAM).Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 41:91-103. Demirel, M., Kozikoğlu, İ. ve Özkan, İ. (2017). Üniversite hazırlık sınıfı öğrencilerinin öğrenme yaklaşımlarının çeşitli değişkenlere göre incelenmesi. İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 18 (1), 116-133. Ecevit, T., & Şimşek, P. Ö. (2017). Öğretmenlerin Fen Kavram Öğretimleri, Kavram Yanılgılarını Saptama ve Giderme Çalışmalarının Değerlendirilmesi. İlköğretim Online, 16(1). Şen, Ş., & Yılmaz, A. (2017). Fen bilgisi ve kimya öğretmen adaylarının metabilişsel öğrenme stratejilerinin incelenmesi. Kastamonu Eğitim Dergisi, 25(2), 791-804. |
Kitaplar / Kitap Bölümleri |
Ulusal |
Korkut, Ece (2017). Söz ve Kimlik. Ankara: Seçkin Yayınevi. |
Yurtiçi Etkinlik Katılımları |
|
Yurtdışı Etkinlik Katılımları |
|
Projeler |
|
Çalıştaylar / Seminerler |
|
Diğer Bilimsel Toplantılar |
|
Tamamlanan Yüksek Lisans ve Doktora Tezleri |
|
Değişim Programları |
Öğrenci Değişimleri |
|
Başarılarımız |
Öğretim Elemanları |
|
Yükselmeler |
|
Emekli Olanlar |
|
Diğer Etkinlikler |
|
Fotoğraflarla Fakültemiz |
HÜ Eğitim Fakültesi Son Sınıf Öğrencileri, Bahçeşehir Okulları, Başkent Üniversitesi Ayşe Abla Koleji, Nesibe Aydın Eğitim Kurumlar, Özel Tevfik Fikret Okulları, Türk Eğitim Derneği Okulları ve Zafer Koleji’nin üst düzey okul yöneticileri ve insan kaynakları müdürleri ile bir araya geldiler. ÖZEL OKUL YÖNETİCİLERİ anlatıyor başlıklı toplantı 10 Mart 2017 tarihinde Üniversitemiz K salonunda yapılmıştır.
Yükseköğretim Kurulu Başkanlığınca planlanan “Eğitim/Eğitim Bilimleri Fakültesi Lisans Programlarını Geliştirme ve Güncelleme Çalıştayı(Biyoloji Öğretmenliği, Fen Bilgisi Öğretmenliği, Fizik Öğretmenliği, Kimya Öğretmenliği, Matematik Öğretmenliği ve İlköğretim Matematik Öğretmenliği)”, HÜ Eğitim Fakültesi ev sahipliğinde 17-18 Mart 2017 tarihleri arasında yapılmıştır.
Değerli Hocamız Prof. Dr. Ayşe KIRAN 15 Ocak 2017 tarihinde emekli olmuştur. Hocamızın Fakültemize verdiği emek ve çok değerli katkılar için kendisine teşekkür etmek amacıyla 31 Mart 2017 Cuma günü Beyaz Ev’de bir yemek düzenlenmiştir.
24- 25 Mart 2017 tarihlerinde PURSAKLAR FEN LİSESİ.
Ankara Pursaklar Fen Lisesi’nde gerçekleştirilen AB Erasmus+ Okul Eğitimi Projeleri Bilgilendirme Semineri.