- Akaydın, G. “Orchids from the Mediterranean” International Final Conference on Interactive Conservation Platform for Orchids Native to Greece-Turkey (ICON), 18-21 April 2017, Antalya/Turkey. (Davetli konuşmacı olarak).
- Arslan, S. (2017). An investigation into the relationship between learners’ attitudes towards learning English and performance in TEOG. ICES-UEBK: 26th International Conference on Educational Sciences, 20-23 April, Manavgat, Antalya.
- Demirel, M. ve Aşkın Tekkol, İ. (2017). A Correlational Study on Prospective Teachers’ Curiosity and Information Literacy. 26th International Conference on Educational Sciences, 20-23 Nisan 2017, Antalya, Türkiye.
- Doğan, N., & Kılıç, A. F. (2017). Madde Tepki Kuramı Yetenek ve Madde Parametre Kestirimlerinin Değişmezliğinin İncelenmesi. In 26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi (pp. 1370–1372). Antalya.
- Gölpek Sarı, F., Fırat Kızıltepe, Dönmez, G., Seferoğlu, S. S. (2017). Alanyazında FATİH Projesi: Öğretmenlerin hizmet içi eğitimi bileşeniyle ilgili bir inceleme. 26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi (ICES/UEBK-2017), 20-23 Nisan 2017, Antalya.
- İlhan-Beyaztaş, D., Kaptı, S. B. & Senemoğlu, N. (2017). Student Teachers’ Perception on Ideal Teacher Characteristics. “37. International Society for Teacher Education (ISfTE)” Aarhus, Danimarka. 24-28 April 2017.
- İnal,H. ve Anıl,D. (2017).Sosyoekekonomik Açıdan PISA 2015 Matematik Sonuçlarının Ülkelere gore Çok Boyutlu Ölçekleme Analizi. İCES-UEBK 2017 26. Uluslarararası eğitim Bilimleri Kongresi, 20-23 Nisan 2017,Antalya
- Kavaklı, N. (2017). Contributions of educational projects on ELT student-teachers’ Professional development. ICES-UEBK: 26th International Conference on Educational Sciences, 20-23 April, Manavgat, Antalya.
- Kılıç, A. F., & Koyuncu, İ. (2017). Ölçek Uyarlama Çalışmalarının Yapı Geçerliği Açısından İncelenmesi. In 26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi (pp. 1202–1205). Antalya.
- Kibar, E. P. (2017). Investigating the relationship between learners’ ideal L2 self, ougt-to L2 Self and their English exam results. ICES-UEBK: 26th International Conference on Educational Sciences, 20-23 April, Manavgat, Antalya.
- Koçak, S; Özdemir, M, "Examining The Relationship Between Pre-service Teachers’ Anxiety Of Not To Be Able To Appointed And Their University Alienation", 26th International Conference on Educational Sciences, 2017, Antalya, Türkiye
- Özer, Z. (2017). An investigation of English language teachers' perceptions of multicultural education: The case of Turkey. ICES-UEBK: 26th International Conference on Educational Sciences, 20-23 April, Manavgat, Antalya.
- Yıldız, C. & Güler-Yıldız, T. (2017). Basic Scientific Process Skills and TV Cartoons in Early Childhood. International Conference New Perspectives in Science Education 6th Edition, 16-17 Mart 2017, İtalya.
- Ar. Gör. Funda UYSAL, Ar. Gör. Dr. Nuray KISA, Prof. Dr. Yüksel KAVAK tarafından 20-23 Nisan 2017 tarihleri arasında Antalya’da düzenlenen 26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi’nde “Bologna Süreci Bağlamında Yükseköğretimde Kalite Güvencesi ve Akreditasyon Uygulamaları” başlıklı bildiri, sözlü olarak sunulmuştur.
- Eğitim Bilimleri Bölümü'nden Doç. Dr. Eda GÜRLEN, Prof. Dr. Nuray SENEMOĞLU, Prof. Dr. Emine Nilgün METİN, Doç. Dr. Sevgi TURAN, Doç. Dr. Nuri DOĞAN, Doç. Dr. Cem Oktay GÜZELLER, Arş. Gör. Dr. Özlenen ÖZDİYAR, Arş. Gör. Tülin ACAR, Arş. Gör. Zeynep ŞEN, Arş. Gör. Abdul Samet DEMİRKAYA, Arş. Gör. Meltem YURTÇU 9 Nisan 2017 tarihinde İstanbul'da düzenlenen ULUSLARARASI ÖZEL YETENEKLİLER KONGRESİ'ne "Üstün Yeteneklilere Yönelik İlkokul (1-4. sınıf) Öğretim Programı Geliştirme: Bir Eylem Araştırması" başlıklı sözlü bildiriyle katılmıştır.
|