- Açar, D., Kaya, G., Güneş, G. & Batı, K. (2017). Analyzing the undergraduate and associated students’ nature of science and scientific epistemological views: Hakkâri Universıty Case. Al-Farabi 1st International Congress on Social Sciences. 11 – 14 May, Gaziantep, Turkey.
- Akaydın G. (2017) “Anadolu’da Halk İlacı Olarak Kullanılan Bitkiler “ 10. Anadolu Romatoloji Günleri, 3-7 Mayıs, Kıbrıs.
Alagözlü,N. (2017) Metalinguistic knowledge and Metacognitive Awareness in Foreign Language Teacher Education GLOBELT 2017: International Conference on Teaching English as an Additional Language, 18-21 May, Izmir, Turkey.
- Arslan, S. (2017). An Investigation into the Possible Selves of Pre-Service English Teachers. The SBATEYL Project- The International Conference on Teaching Languages to Young Learners, 16-18 Mayıs, İzmir, Türkiye.
- Arslan, S. (2017). An Investigation into Gender Representations in A Turkish EFL Textbook. GlobELT 2017: International Conference on Teaching English as an Additional Language, 18-21 Mayıs, İzmir, Türkiye.
- Ayan, E., & Seferoglu, S. S. (2017). Using Etherpad for online collaborative writing activities and learners with different language learning strategies. The GlobELT 2017: The Third International Conference on Teaching and Learning English as an Additional Language. 18-21 May 2017, Ephesus, Selçuk, Turkey.
- Bozkurt, E., & Yetkin Özdemir, I·. E. (2017, 11-14 Mayıs). Bir ortaokul matematik ders aras¸tırması grubunun ögˆretim görevlerine yönelik hedef belirlemeleri. Sözlü Bildiri, IV. International Eurasian Educational Research Congress (EJER), Denizli, Türkiye.
- Büyükgöze, H., & Kavak, Y. (2017). Üniversite öğrencilerinin yaşamboyu öğrenme eğilimlerinin yordayıcısı olarak kitap okuma alışkanlığı. 12. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi. 11-13 Mayıs, 2017, Patalya Hotel: Ankara.
- Büyükgöze, H., & Demirkasımoğlu, N. (2017). Üniversite öğrencilerinin grup çalışmalarındaki sosyal kaytarma davranışlarına ilişkin görüşleri: Nedenler ve çözüm önerileri. 12. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi. 11-13 Mayıs, 2017, Patalya Hotel: Ankara.
- Çelen, F. K., Çelik, A. ve Seferoglu, S. S. (2017). Çevrimiçi ortamlarda çocukları ve gençleri bekleyen riskler: Sanal ortam yalnızlığı üzerine bir değerlendirme. 11th International Computer & Instructional Technologies Symposium (ICITS-2017). May 24-26, 2017, İnönü University, Malatya, Turkey.
- Dağhan, G. & Demiraslan Çevik, Y. (2017, Mayıs). Bilişim teknolojileri (BT) öğretmenlerinin BT öğretim ortamlarında yaşadıkları sorunların öğretmen adayları gözünden incelenmesi. 11. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu (ICITS), Malatya, Türkiye.
- Dağhan, G., Gündüz, A. Y., & Akkoyunlu, B. (2017). Mobil öğrenmenin pedagojik boyutuna ilişkin yeni bir kavram: Mobil sayısal okuryazarlık. 11. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Sempozyumu (ICITS 2017), Malatya, Türkiye.
- Demirkaya, A. S., Şen, Z., Özdiyar, Ö., Acar, T., Gürlen, E. & Dağan, N. (2017). "Üstün Yetenekli 3.Sınıf Öğrencilerine Yönelik Tematik Öğretim Etkinlikleri: Uygulama ve Değerlendirme. “International Talented and Gifted Conference: New Approaches and Educational Practices. (INTAG)” Ankara, TURKEY. 04-06 May 2017.
- Dinçol Özgür, S. & Yılmaz, A. (2017). Üstün Zekalı ve Yetenekli Öğrencilerin Sorgulamaya Dayalı Öğrenme Yaklaşımına İlişkin Görüşleri. IV. International Eurasian Educational Research Congress (EJERCongress2017), 11- 14 Mayıs 2017, Denizli/Turkey.
- Erdem Kara, B., Tat, O. Ve Kelecioğlu, H. (2017). Bilgisayar Uyarlamalı Sınıflama Testlerinde Madde Seçim Yöntemleri ve Sonlandırma Kriterlerinin Sınıflama Tutarlığı ve Test Uzunluğu Üzerindeki Etkisi. IV th International Eurasian Educational Research Congress, 11-14 Mayıs, Pamukkale Üniversitesi, Denizli.
- Erdoğan, Ü.I,& Erdem, E. (2017) Kimya Öğretmenliği Lisans Programı Dersleri Öğrenme Çıktılarının Kimya Dersi Öğretim Programı İle Örtüşme Düzeyi. IV. International Eurasian Educational Research Congress (EJERCongress2017), 11- 14 Mayıs 2017, Denizli/Turkey.
- Fer, S., Özdiyar, Ö., Uysal, F., Gelmez Burakgazi, F., Çobanoğlu Aktan, D., Kıbrıslıoğlu Uysal, N., Kelecioğlu, H., Uysal, İ., Ertuna, L. (2017). Yükseköğretimde Bologna Sürecinin Etkililiği: Öğretim Elemanları ve Öğrenci Görüşlerine Dayalı Nitel Bir Çalışma. IV th International Eurasian Educational Research Congress, 11-14 Mayıs, Pamukkale Üniversitesi, Denizli.
İltüzer, Y. & Demiraslan Çevik, Y. (2017, Mayıs). Çoklu ortamlarda farklı öz açıklama yapılarının kullanımı. 11. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu (ICITS), Malatya, Türkiye.
- İltüzer, Y. & Demiraslan Çevik, Y. (2017, Mayıs). Çözümlü örnek tasarım ilkelerine dayalı çevrimiçi ortam tasarımı ve ortama ilişkin öğrenci görüşleri. 11. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu (ICITS), Malatya, Türkiye.
- Karahan, E., Albayrak Sarı, A. ve Canbazoğlu Bilici, S. (2017). Disiplinlerarası Öğretime Yönelik Algı Ölçeğinin Türkçe ’ye Uyarlanması: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması. Paper presented at the IVth International Eurasian Educational Research Congress (4. Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi). 11-14 May, Denizli-Turkey.
- Karakuş Demirkol, S. ve Kelecioğlu, H. (2017). Temel Eğitimden Ortaöğretime Geçiş Ortak Sınavında Etkili Olan Öğrenci ve Öğretmen Özelliklerinin Aşamalı Doğrusal Model ile İncelenmesi. IV th International Eurasian Educational Research Congress, 11-14 Mayıs, Pamukkale Üniversitesi, Denizli.
- Karakuş Demirkol, S. ve Kelecioğlu, H. (2017). Temel Eğitimden Ortaöğretime Geçiş Ortak Sınavı (TEOG) İngilizce Başarısına Etki Eden Öğrenci ve Okul Özelliklerinin Aşamalı Doğrusal Model ile İncelenmesi. . IV th International Eurasian Educational Research Congress, 11-14 Mayıs, Pamukkale Üniversitesi, Denizli.
- Kavak, Y., Uysal, F. & Kısa, N. (2017). Bologna Süreci, Yükseköğretimde Kalite Güvencesi ve Eğitim Fakültelerinin Akreditasyonu Konusundaki Gelişmeler. Uluslararası Öğretmen Eğitimi ve Akreditasyon Kongresi. Eğitim Fakülteleri Programlarını Değerlendirme ve Akreditasyon Derneği ve Yıldız Teknik Üniversitesi Eğitim Fakültesi, 19-21 Mayıs 2017, İstanbul.
- Kavaklı, N. (2017). Towards a continuum of professional development: Enhancing prospective EFL teachers’ assessment literacy. XIII. European Conference on Social and Behavioral Science, 19-22 May, Sofia, Bulgaria.
- Kavaklı, N. (2017). Utilizing European guidelines for establishing quality standards in language testing and assessment. GLOBELT 2017: International Conference on Teaching English as an Additional Language, 18-21 May, Izmir, Turkey.
- Kavaklı, N. & Arslan, S. (2017). The role of AID model of effective feedback in pre-service EFL teachers’ professional development. GLOBELT 2017: International Conference on Teaching English as an Additional Language, 18-21 May, Izmir, Turkey.
- Keçel, N. ve Seferoğlu, S. S. (2017). Mobil teknoloji ve uygulamaların eğitsel kullanımına yönelik bir değerlendirme. 11th International Computer & Instructional Technologies Symposium (ICITS-2017). May 24-26, 2017, İnönü University, Malatya, Turkey.
- Keskin, S., Şahin, M. & Yurdügül, H. (2017, Mayıs). Ortaokul Öğrencilerinin Oyun ve Oyuncu Etkileşiminin Cinsiyete Dayalı Olarak İncelenmesi. 11. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu (ICITS 2017), Malatya, Türkiye.
- Keskin, S., Şahin, M. & Yurdügül, H. (2017, Mayıs). BÖTE Bölümü Öğrencilerinin Dijital Oyun Oynama Platformu ve Oyun Oynama Amaçlarına İlişkin Tercihlerinin Analitik Hiyerarşi Süreci (AHS) ile Belirlenmesi. 11. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu (ICITS 2017), Malatya, Türkiye.
- Kılıç, A. F., & Doğan, N. (2017). Madde ağırlıklandırmasının testin yapı geçerliğine etkisi. In II. Uluslararası Sosyal Bilimler Sempozyumu (p. 12). Antalya.
- Kılıç, A. F., Uysal, İ., & Atar, B. (2017). Doğrulayıcı faktör analizinde kullanılan kestirim yöntemlerinin karşılaştırmalı olarak incelenmesi. In IV th International Eurasian Educational Research Congress (pp. 1289–1290). Denizli.
- Koyuncu, İ., & Kılıç, A. F. (2017). Türkiye’de 2006-2016 yılları arasında yayınlanan ölçek geliştirme çalışmalarının faktör analizi açısından incelenmesi. In IV th International Eurasian Educational Research Congress (pp. 1244–1245). Denizli.
- Koyuncu, İ., Aksu, G. Ve Kelecioğlu, H. (2017). Mantel-Haenszel, Lojistik Regresyon ve En Çok Olabilirlik Yöntemleri ile Değişen Madde Fonksiyonunun Belirlenmesi. IV th International Eurasian Educational Research Congress, 11-14 Mayıs, Pamukkale Üniversitesi, Denizli.
- Kurt, T., Büyükgöze, H., Er, E., Köse, E., & Çarıkcı, E. (2017). Türkiye’de eğitim reformlarının başarısında etkili olan etmenlerin incelenmesi. 12. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi. 11-13 Mayıs, 2017, Patalya Hotel: Ankara.
- Özdiyar, Ö., Acar, T., Şen, Z., Demirkaya, A. S., Doğan, N. &Gürlen, E. (2017). Üstün Yeteneklilere Yönelik Tematik Etkinlikler: İlkokul Birinci Sınıf Örneği. “International Talented and Gifted Conference: New Approaches and Educational Practices. (INTAG)” Ankara, TURKEY. 04-06 May 2017.
- Sarıca, H. Ç., & Usluel, Y. K. (2017, May). Eğitsel bağlamda dijital hikâye anlatımı konusunda Türkiye’de yapılmış araştırmalara ilişkin bir içerik analizi çalışması. Paper presented at the 11th International Computer & Instructional Technologies Symposium (ICITS), Malatya, Türkiye.
- Seferoğlu, S. S. (2017). Eski köye yeni adet: Kitlesel açık çevrim-içi derslere bir bakış. Çağrılı konuşma. 11th International Computer & Instructional Technologies Symposium (ICITS-2017). May 24-26, 2017, İnönü University, Malatya, Turkey.
- Senemoğlu N., Kurşunlu E., (2017). Okul Öncesi Eğitim Kurumlarının Fiziksel Özellikleri: İzmir İli Örneği. IV. Internatıonal Eurasıan Educatıonal Research Congress. Denizli, Türkiye. 11-14 Mayıs 2017
- Şahin, M., Keskin, S. & Yurdügül, H. (2017, Mayıs). E-öğrenme Tasarımları İçin Öğrenen Özellikleri ve Etkileşim Değişkenlerinin Öznitelik Seçim Algoritmaları İle Belirlenmesi. 11. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu (ICITS 2017), Malatya, Türkiye.
- Şahin, M., Keskin, S. & Yurdügül, H. (2017, Mayıs). Böte Bölümü Öğrencilerinin Meslek Tercihlerine Dayalı Öğrenme Önceliklerinin Belirlenmesi. 11. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu (ICITS 2017), Malatya, Türkiye.
- Şen, Z. & Senemoğlu, N. (2017). Öğretim Hizmetinin Yeterliğine İlişkin Algı: Ölçek Geliştirme Çalışması. “IV. International Eurasian Educational Research Congress (EJER)” Denizli, TURKEY. 11-14 May 2017.
- Şen, Ş., & Yılmaz, A. (2017). The examination of the preservice chemistry teachers’ cognitive structures related to the factors influencing chemical equilibrium. IX. International Congress of Educational Research, 11-14 May 2017, Ordu University, Ordu-Turkey.
- Taşkın, B. ve Seferoğlu, S. S. (2017. Üniversite öğrencilerinin eleştirel düşünmeye bakışlarıyla ilgili bir değerlendirme. 11th International Computer & Instructional Technologies Symposium (ICITS-2017). May 24-26, 2017, İnönü University, Malatya, Turkey.
- Tepgeç, M. & Demiraslan Çevik, Y. (2017, Mayıs). Algoritma öğretiminde çözümlü örnek yöntemlerinin öğretim verimliliği açısından incelenmesi. 11. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu (ICITS), Malatya, Türkiye.
- Tutulmaz, M. ve Seferoğlu, S. S. (2017). Artırılmış gerçeklik teknolojilerinin sınıfta kullanımlarıyla ilgili bir inceleme. 11th International Computer & Instructional Technologies Symposium (ICITS-2017). May 24-26, 2017, İnönü University, Malatya, Turkey.
- Uçar,. B. & Demiraslan Çevik, Y. (2017, Mayıs). Öğretmen eğitiminde teknoloji destekli argümantasyon eğitimi. 11. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu (ICITS), Malatya, Türkiye.
- Uysal, İ. ve Gelbal, S. (2017). OECD ülkelerinin fen bilimleri başarıları üzerine bir panel veri analizi. IVth International Eurasian Educational Research Congress (ss. 1312–1313). Denizli.
- Yetişir, M. İ., Kahyalıoğlu, M., Batı, K. & Birel, K. F. (2017). Dezavantajlı Öğrencilerin Fen Okuryazarlık Performanslarının Duyuşsal Özellikleriyle İlişkisinin İncelenmesi. IV. International Eurasian Educational Research Congress. 11 – 14 May. Denizli, Turkey.
- Yılmaz, N. & Yetkin Özdemir, İ. E. (2017, 18-21 Mayıs). Ortaokul matematik öğretmen adaylarının günlük yaşam durumlarına uygun dağılımı belirleyebilme sürecinden yansımalar. Sözlü Bildiri, International Conference on Education in Mathematics, Science & Technology (ICEMST), Aydın, Türkiye
|