Eğitim Postası
HÜEF Eğitim Postası Logo

Eğitim Postası

Sayı: 44 - Temmuz 2020 [PDF]

 


 

Bilimsel Çalışmalar

Makaleler

Uluslararası Dizinlerde Taranan Dergilerde Yayımlanan Makaleler
  • Oluşum Zaifoğlu, B., Kıngır, S., & Şahin, A. E. (2020). Homework practices of elementary school teachers in 4th grade Turkish course. Hacettepe University Journal of Education, 35(2), 254-269. doi: 10.16986/HUJE.2019052440  

Ulusal Dizinlerde Taranan Dergilerde Yayımlanan Makaleler
  • Aydın, Ş. ve Şahin, A. E. (2020).  Meslekte yeni olan ilkokul öğretmenlerinin sınıfta düzeni yeniden sağlamaya ilişkin uygulamaları. Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 16(2), 363-381. doi: 10.17860/mersinefd.684646
  • Bayram, Z. (2020). Lise Kimya Dersindeki Deneysel Beceriler: Türkiye ve Fransa Örneği. Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi, 21(1), 328-375. DOI:10.29299/kefad.2020.21.01.010
  • Fidan, A., & Seferoğlu, S. S. (2020). Online environments and digital parenting: an investigation of approaches, problems, and recommended solutions [Çevrim-içi ortamlar ve dijital ebeveynlik: Yaklaşımlar, sorunlar ve çözüm önerileri üzerine bir inceleme]. Bartın University Journal of Faculty of Education, 9(2), 352-372. [Çevrim-içi: https://dergipark.org.tr/tr/download/article-file/1138791, Erişim tarihi: 24.07.2020.] [TR Dizin]

Kitaplar / Kitap Bölümleri

Uluslararası
  • Alagözlü, N. (2020) Instructional Tips for Vocabulary Teaching in Current Perspectives on Vocabulary Learning and Teaching (edited by Nuray Alagozlu&Vedat Kıymazarslan).pp. 180-196 Cambridge Scholars Publishing. Newcastle upon Tyne.   ISBN 978-1-5275-5503-7
  • Alagozlu , N & V. Kıymazarslan (2020) Current Perspectives on Vocabulary Learning and Teaching. (Edited Book) Cambridge Scholars Publishing. Newcastle upon Tyne.   ISBN 978-1-5275-5503-7
  • Ergül, H. (2020)  A Review of Conversation Analytic Studies on Vocabulary Explanation in Classroom Settings (edited by Nuray Alagozlu&Vedat Kıymazarslan).pp. 180-196 Cambridge Scholars Publishing. Newcastle upon Tyne.   ISBN 978-1-5275-5503-7--

Ulusal
  • Bayram, Z. (2020). Esnek soruşturma temelli öğretim (ESTÖ): Tasarım ve uygulamalar. Pegem Akademi. ISBN: 978-625-7052-73-3

Yurtiçi Etkinlik Katılımları
  • Çalım, Ö. B. ve Bayram, Z. (2020): Esnek Soruşturma Temelli Fen Öğretimi’ne İlişkin Örnek Bir Uygulama: Maddenin Isı ile Etkileşimi. I. Ulusal Disiplinlerarası Fen Eğitimi Öğretmenler Konferansı. Ankara, 4-5 Temmuz 2020

Ulusal Basın

Kültür Sanat Etkinlikleri
  • Prof. Dr. Nermin YAZICI, Keçi Edebiyat Dergisi Yaz 2020 Sayısı’nda “Eğitimcinin Okuma Ödevi” başlıklı yazı ile yer almıştır (görsel ikinci sayfaya eklenmiştir).

 

Yükselmeler
  • Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü Fen Bilgisi  Eğitimi Anabilim Dalı Dr.Kaan BATI   doçent unvanını almıştır.

 

Atamalar
  • Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü Fizik Eğitimi Anabilim dan Prof. Dr. Ahmet İlhan ŞEN Eğitim Bilimleri Enstitüsü Müdür Yardımcılığına ve Biyoloji Eğitimi Anabilim dan Prof. Dr. Pınar KÖSEOĞLU Bilişim Ensitüsü Müdür Yardımcılığına atanmışlardır. 

 


Fotoğraflarla Fakültemiz

Prof. Dr. Ali Ekber ŞAHİN’in Cumhuriyet Gazetesinde 29.07.2020 tarihinde çıkan Üniversite tercihleriyle ilgili yazısı.

   

Prof. Dr. Nermin YAZICI, “Eğitimcinin Okuma Ödevi” başlıklı yazısıyla Keçi Edebiyat Dergisi Yaz 2020 Sayısı’nda.

 
   

 

Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Bülteni
06800 Beytepe Ankara